Батлав:Сургалтын менежер.............................................../Б.Уран-билэг /
Дадлага удирдсан
багш:......................................................../О.Оюун-Эрдэнэ/
Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр
Анги: 11
Сэдэв: Давталт нөхцөлт давталт
Зорилго: Алгоритмын хичээлийн давталттай алгоритм тулгуурлан small basic программд давталт, нөхцөлт давталтыг шалгах
бодлог бодож мэдлэг бүтээх
Зорилт:
·
Давталтын талаар ойлгох
·
Тоолуур
давталтын талаар судлах
·
Нөхцөлт давталт шалгах
Хичээлийн
хэлбэр
|
Зорилгоо
хэрэгжүүлэх хэлбэр
|
Зохион
байгуулах хэлбэр
|
Шинэ
мэдлэг бүтээх
|
Анги
нийтээр
|
Хэрэглэгдэхүүн : Ном,11-р мэдээлэл
зүйн сурах бичиг УБ 2014 он ТӨМ-(1.1) (1.2) (1.3), slide(1.1), slide(1.2),
Сургалтын арга:
Асуудал шийдвэрлэх арга, сэдвийн талаарх үндсэн ойлголтыг өгнө.
Шаардлагатай тодорхойлолтыг дэвтэрт нь тэмдэглүүлэх, багаар ажиллуулах, Нэгтгэн дүгнэх, Үзүүлэн таниулах материал ашиглах
Хичээлийн явц
Хичээлийн
элемент
|
Суралцахуйн
үйл ажиллагаа
Багшийн
асуулт (Б)
Сурагчийн
хариулт (C)
|
Үнэлгээ
(Ү)
Багшийн
санал
(С)
Анхаарах
зүйл (А)
|
Сэдэл
төрүүлэх, сэргээн санах (5 мин )
|
Б: Давталттай зүйлүүдийг
сурагчдаар дэвтэртэн бичүүлнэ. Өмнөн алгоритмын хэлэнд давталтыг яаж хэрэглэж
байсныг сануулаж бодлого тавина.
C: Санаа бодлоо бусадтайгаа хуваалцана.
|
С: Өмнө үзсэн
мэдлэгээ бататгах, сурагчдад амьдрал дээр ойр жишээ дээр давталтын талаар ойлгуулах, тайлбарлах
|
Асуудал
дэвшүүлэх
( 12 мин )
|
Б: Small
basic программд
давталттай бодлого 1-ээс N хүртэлх тооны нийлбэрийг олох бодлогыг шийдэх сурагчдад
асуудал дэвшүүлнэ.
C: Сурагчид бодлогын блок схемийг дэвтэртээ зурж
үзүүлнэ.
|
А: Сурагчдад жишээ авч
тайлбарлах
Жишээ нь : 1с 5 хүртэлх тоог
алгоритмын хэлэнд тестэлж харуулна.
|
Асуудал
шийдвэрлэх (35 мин )
|
Б –
1-с N хүртэлх тоонуудын нийлбэр олох бодлогыг тоолуурт,
параметр, нөхцөл давталтаар тус тус шийдэж үр дүнг нь харуулна. Сурагчдад
Ажлын хуудсыг тарааж өгнө. Бодлого жишээ бүрийг сурагчдад тайлбарлаж өгнө.
С-. Сурагч Ажлын
хуудасны дагуу алхам алхмаар даган хийж гүйцэтгэж , асуудал тулгарсан зүйлсээ
багшаас асууна.
|
A: Жишээ болгоны үр дүнг
харуулна.
|
Шинэ мэдлэг
эзэмшүүлэх (15мин )
|
Б- Small
basic хэлэнд нөхцөл
шалгах If… Then… EndIf үйлдлийг хэрхэн ашиглах талаар сурагчдад тайлбарлана. Small
basic программын талаар
ерөнхий ойлголт , сонирхолтой бодлогыг жишээн дээр тулгуурлан тайлбарлан өгнө
С: Шинэ
мэдсэн зүйлээ бусадтайгаа хуваалцана.
|
С: Сурагчдад
ойлгоогүй зүйл дээр нь тулгуурлан давтан хэлж мэдлэгийг бататгах
|
Дүгнэх
(10 мин )
|
Б: Сурагчдад төсөөтэй жишээ бодлого өгнө. Бодлогыг бодох хугацаа өгнө.
С:Өмнө үзсэн адилхан жишээ бодно. Өөрийн үнэлгээний хуудас бөглөнө.
|
Ү: үнэлгээний даалгавар гүйцэтгэснээр нь үнэлгээ өгөх
|
Гэрийн
даалгавар
(3 мин)
|
Б-
СБ-153н 1-7 хүртэлх бодлогыг бодож ирнэ.
С: Сурагчид даалгавраа цаг тухайд нь хийж
үзүүлнэ.
|
A-Оновчтой, тодорхой,ойлгомжтойгоор тайлбарлаж өгнө.
|
Slide1.1-1.
Slide1.4-1.6
Slide1.7-1.9
0 comments:
Post a Comment